01
Feb

10 Iemesli Kāpēc Logotipa Maiņa Var Pozitīvi Ietekmēt Uzņēmuma Attīstību

Uzņēmuma logotips ir kā vizītkarte - tas informē esošos un potenciālos klientus par piedāvāto produktu un pakalpojumu kvalitāti, kā arī par uzņēmuma unikalitāti. Ņemot vērā to, ka pirmais iespaids ir nozīmīgs, ir būtiski pārliecināties, ka logotips ir atpazīstams, un tā vēstījums skaidrs. Šis nereti ir iemesls, kas liek izšķirties par labu logotipa pārveidošanai, taču pastāv arī citi faktori, kuri bieži liek uzņēmumiem izšķirties par labu šim solim.

Piedāvājam nelielu ieskatu populārākajos iemeslos, kāpēc logotipa maiņa var pozitīvi ietekmēt uzņēmuma attīstību.

 

11. Konkurentu apsteigšana

Būtisks solis pretī uzņēmuma panākumiem ir tāda logotipa izveidošana, kas atšķiras no citiem uzņēmumiem konkrētajā nozarē. Šāds logotips palielinās iespējas izcelties citu uzņēmumu vidū un tikt pamanītam tirgū.  

    Rebranding4 1

 

 

22. Izcelšanās pūlī

Uzņēmuma logotips ir kā solījums klientam, tāpēc liela nozīme ir spējai piedāvāt kaut ko unikālu, ko nespēj sniegt citi uzņēmumi. Logotipa maiņa padara uzņēmumu ievērojamāku, pat ja jāizceļas vairāku simtu konkurentu vidū.

       Rebranding5 1

 

 

33. Vizuālā pievilcība

Mērķauditorijas gaume pastāvīgi mainās, tāpat kā noteicošie šī brīža stili un mode, tāpēc logotips ir regulāri jāsaskaņo un jāatjauno atbilstoši jaunākajām tirgus tendencēm.   

         Rebranding3 1

 

 

4

4. Attīstība

Uzņēmumi pastāvīgi attīstās, cenšoties piedāvāt klientam arvien labākus produktus un pakalpojumus. Logotipa maiņa var kalpot kā zināma reklāma, kas informē esošos un potenciālos klientus par jaunajām uzņēmuma iespējām. 

        Rebranding2 1

 

 

5

5. Uzņēmuma ētikas maiņa

Logotipa pārveidošana ir labs līdzeklis, kā informēt klientus par uzņēmuma vadības vai politikas maiņu. Nereti uzņēmumi izšķiras par labu logotipa pārveidei laikā, kad uzņēmums nonāk cita īpašnieka rokās, vai arī kad vairāki uzņēmumi apvienojas vienā vienotā brendā kā, piemēram, autokoncerns Audi, kas vēsturiski radās, sanākot kopā četrām Vācijas autobūves firmām. 

 Rebranding6 1

 

 

66. Neaizmirstamība

Jo vairāk būsiet vizuāli ievērojami kā kompānija, jo lielāka iespēja, ka jūsu klienti būs uzticīgi jūsu zīmolam. Ir zinātniski pierādīts, ka cilvēki labāk atceras bildes nekā tekstus. Veiksmīga logo pārveidošana palīdzēs uzņēmumam ilgāk palikt prātā mērķauditorijai. Jūsu uzņēmums būs pirmais, par ko klienti iedomāsies, kad domās par vajadzīgo preci vai pakalpojumu, kuru jūs varat sniegt.    

Rebranding1 1 

 

 

 

77. Nostiprināšanās interneta vidē

Mūsdienu digitālajā kultūrā ir ļoti svarīgi nostiprināt savu vietu internetā. Logo pārveidošana parāda, ka jūs rūpējaties par jūsu uzņēmuma izskatu tiešsaistē un pastāvīgi pielāgojat to interneta vajadzībām. 

 Rebranding8 1

 

 

 

88. Pāreja uz interneta vidi

Logotipa pārveidošana var atvieglot uzņēmuma pārejas procesu uz interneta vidi. Tas var palīdzēt arī saskaņot vai pārspēt esošos trendus globālajā tīmeklī. Saskaņā ar statistiku, paiet tikai 20 sekundes, lai potenciālais klients pieņemtu lēmumu palikt mājaslapā. Tāpēc ir svarīgi, ka jūsu mājaslapa un logo spēs šajā laikā notvert skatītāja uzmanību. 

Rebranding7 2

 

 

99. Klientu uzklausīšana

Klientu prasības pastāvīgi aug, pieprasot kvalitatīvākus un apjomīgākus produktus. Logo pārveidošana rada iespaidu, ka jūs spējat piedāvāt ko vairāk un ka jūsu uzņēmums pastāvīgi paaugstina savus standartus. 

 Rebranding9 1

 

 

 

 

 

1010. Klientu vēlmes

Dažkārt nepietiek vien informēt cilvēkus par jūsu uzņēmuma piedāvājumiem. Tikpat nozīmīgi ir sekot, lai logotips atbilst jūsu uzņēmuma produkcijas un pakalpojumu augstajiem standartiem.  

 Rebranding10 1

 

Šie ir desmit iemesli tam, ka logotipa pārveidošana palīdz uzņēmumam sasniegt tā pelnītos panākumus. Tas palīdz ne tikai saziņā ar klientiem, bet arī nodrošina, ka jūsu mērķa tirgus zina, ka jūsu uzņēmums pastāvīgi attīstās, lai nodrošinātu klientus ar labākiem produktiem un pakalpojumiem.

Share this post