Logotips, iespējams, ir ikvienas kompānijas galvenais veids, kā piesaistīt potenciālos klientus, kā arī sniegt pirmo iespaidu par sevi. Un tomēr, tikai nedaudzi aizdomājas par kompāniju logotipu apslēpto nozīmi.
Piedāvājam nelielu ieskatu dažu radošāko kompāniju logotipu apslēptajās nozīmēs.
Šis interneta veikals pārdod visu no A līdz Z, tāpēc arī logotipā ir iekļauta bulta, kas savieno šos divus burtus. Pie tam, bultas forma izskatās kā draudzīgs smaids, kas norāda uz kompānijas draudzīgumu un atvērtību.
Atveidotā bulta starp burtiem "E" un "x" simbolizē loģistikas kompānijas "FedEx" sniegto pakalpojumu precizitāti un ātrumu.
Šo logotipu izstrādāja franču dizaineris Džoels Gvenons. Vārds "Tour" viņa veidotajā logotipa dizainā atgādina riteņbraucēju. Pēc vietnē "Creative Bloq" ievietotajām ziņām, dzeltenais aplis logotipā simbolizē dzelteno krekliņu, ko pasniedz katra sacīkšu posma uzvarētājam. Pie tam, tas norāda arī uz sauli, jo šīs sacīkstes notiek gaišajā diennakts laikā.
Ja mazliet ciešāk ieskatīties kalna detaļā, var ieraudzīt lāci, kas stāv uz pakaļķepām. Šīs idejas pamatā ir fakts, ka Toblerone šokolādi sākotnēji ražoja Šveices pilsētā Bernē, kas nozīmē "Lāču pilsēta". Lācis ir arī redzams Bernes pilsētas ģerbonī. Pašā nosaukumā arī varam saskatīt vārdu Bern.
"C" un "o" burti vācu autokoncerna Continental logotipā veido automašīnas riepai līdzīgu 3D formas figūru.
Burts "b" šīs kompānijas logotipā simbolizē sānskatu cilvēka galvai ar uzvilktām austiņām.
Šis bija Northwest Airlines logotips pirms tā nomaiņas 2003. gadā. Burtu "N" un "W" attēlošana izmantojot "negative space" ir veiksmīgi plānota dizaina piemērs. Papildus tam, aplī ievilktais trijstūris simbolizē kompasu. Atbilstoši kompānijas nosaukumam, trijstūra virsotne ir vērsta ziemeļrietumu virzienā.
Lai gan Adidas logotips ir diezgan populārs, tas pirmajā acu uzmetienā īsti neatgādina kalnu. Tas arī sākotnēji nebija logotipa mērķis, jo Adidas vienkāršais trīs svītru dizains, kas tika radīts 1976. gadā, bija radīts tikai vienam mērķim - labi izskatīties uz apaviem. 20. gadsimta deviņdesmitajos gados logotipa svītras tika pavērstas diagonālā virzienā, tādējādi simbolizējot kalnu. Šīs idejas pamatā bija doma, ka atlētiem jābūt neatlaidīgiem un jāiegulda ne mazums pūļu un darba, lai sasniegtu savu panākumu 'virsotni'.
Šīs kompānijas logotips ir saistīts ar ilgo kompānijas vēsturi, kas ne vienmēr bija saistīta tikai ar automobiļiem. Otrā pasaules kara laikā BMW palīdzēja vācu militārajai industrijai izstrādāt labākus un jaudīgākus dzinējus priekš vācu kara lidmašīnām, tāpēc arī BMW logotips atgādina rotējošu lidmašīnas propelleri baltā krāsā, kas ik pa laikam atsedz skatam zilas debesis. Lai gan šī teorija palielina pārdoto BMW automašīnu skaitu mūsdienās, tā tomēr nav logotipa sākotnējā ideja. Īstenībā kompānija BMW, kas radās Bavārijā, vēlējās izmantot Bavārijas brīvvalsts karoga krāsas savā logotipā, bet tolaik tas bija aizliegts. Lai apietu aizliegumu, logotipa veidotāji samainīja vietām karoga krāsu lauciņus un netīšām nonāca pie 'propellera' dizaina.
Salīdzinājumā ar pārējiem logotipiem šajā sarakstā, Mercedes-Benz logotips visvairāk uzsver savas kompānijas pašapziņu. Logotipā esošā trīsstaru zvaigzne simbolizē kompānijas vadošumu stilā un kvalitātē, kas attiecas gan uz zemes, gaisa un ūdens transportu.
Nosaukums šai plašajai sociālo mediju vietnei sastāv no diviem vārdiem: "pin" ("piespraude") un "interest" ("interese"), tādējādi atspoguļojot vietnes uzdevumu - ļaut tās lietotājiem "piespraust" pie digitāla ziņojumu dēļa bildes un rakstus, kuri viņiem šķiet interesanti. Ņemot vērā to, ka vārds "pin" un "piespraušanas" process ir nozīmīga kompānijas identitātes daļa, Pinterest logotips sevī ietver burtu "P", kas ir attēlots piespraudes formā. Šo burtu - piespraudi Pinterest izmanto arī sociālo mediju pogu dizainam, kā arī frāzi "Pin it!" ("Piespraud to!"), kas mudina lietotājus pievienot interneta saturu savam digitālajam ziņojumu dēlim, gluži kā piespraužot īstas zīmītes ar īstām piespraudēm pie īsta ziņojumu dēļa.
Logotipā esošie ovāli, kuri pārsedz cits citu, norāda uz kompānijas un tās klientu savstarpējo apmierinātību, un tukšā vieta uzsver bezgalīgas nākotnes sadarbības iespējas. Toyota logotipā var ieraudzīt arī trīs sirdis, kas simbolizē klientu, produktu un tehnoloģisko progresu.
Labi padarīts darbs First Design Studio komanda un paldies par lielisko servisu un izcilo kvalitāti!
Esmu saņēmusi daudz komplimentu par mūsu metāla vizītkartēm.
Dizains ir izcils. Kopš tā laika es jūs vienmēr iesaku saviem partneriem.
Viennozīmīgi līderi šajā nozarē.
Ieteicams ikvienam kuri vēlas iegūt kreatīvas kartes.
Liels paldies par šo lielisko risinājumu. :)
kā arī lojalitātes kartes. Augsti ieteicams uzņēmums!
„First Design Studio” ir reklāmas aģentūra ar vairāk kā 12 gadu pieredzi, kas spēj īstenot Jūsu ideju un izveidot stabilu koncepciju Jūsu uzņēmuma atpazīstamībai. Mūsu komandā ir grafiskie dizaineri ar starptautisku pieredzi, mārketinga speciālisti un web izstrādātāji, kas nodrošinās labāko rezultātu Jūsu uzņēmumam.
Matīsa iela 78a - 204 kab., Rīga
Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.
WHATSAPP: +371 27667550