Esmu pārliecināts, ka jūs visi esat redzējuši šos mazos automašīnu simbolus uz cilvēku automašīnu aizmugures un domājuši, ko tie nozīmē. Nebrīnieties vairāk, jo šodien mēs izpētīsim dažādus automašīnu simbolus un to nozīmi. Gatavojieties atšifrēt dažas automašīnas simbolu nozīmes!
Mūsdienu logotipa dizainam ir daudz priekšrocību. Labi izstrādātam zīmolam būs noturīgāka ietekme nekā tādam, kuram ir nepieciešama bieža atjaunināšana, un mūsdienu tendences sniedz mums iespēju gūt panākumus ilgtermiņā, sekojot līdzi aktuālajiem notikumiem mūsu jomā vai nozarē, vienlaikus pievēršot uzmanību tam, ko vēlas klienti.
Četru gredzenu logotips iezīmē četru zīmolu uzņēmumu (Audi, Horch, Wanderer un DKW) mūžīgo sadarbību. Audi gredzeniem ir sena simbolisma vēsture, kuras izcelsme ir četru lielāko automobiļu ražotāju starptautiska apvienošanās. Sākotnējā šī zīmola veidošanas jēga pēc būtības bija politiska, taču vēlāk tas vairāk kļuva par dizainu un mijiedarbību ar patērētājiem, kad viņi pēc 1985. gada atgriezās pie klasisko logotipu izmantošanas visā ražošanā. 2009. gadā, par godu uzņēmuma simtgadei, Audi logotips tika nedaudz mainīts. Gredzenu hromētā krāsa piešķīra logotipam vēl modernāku un pilnīgāku izskatu. Audi logotips ir kvalitātes un sadarbības, savstarpējas palīdzības un atbalsta simbols. Tas atspoguļo uzņēmuma notikumiem bagāto vēsturi, bet tajā pašā laikā ir patiesi moderna, stilīga un neaizmirstama zīme.
Honda ir uzņēmums, kuru dibināja Soičiro Honda. Viņa vārda pirmais burts "H" ir izstiepts gaisā, it kā tas sasniegtu kaut ko augstāku par pašu mūsu planētu Zemi, kas sasaucas ar viņu saukli "Sapņu spēks." Autobūves uzņēmuma simbols tagad ir modernāks nekā jebkad ar savu hromēto virsmu. Sākotnējais melnbaltais logotips attīstījās gandrīz spoguļa formas sudraba dizainā, kas, daži teiktu, atgādina līdzīgus logotipus, kas mūsdienās redzami konkurējošos zīmolos.
Nosaukums "Subaru" ir arī japāņu nosaukums Vērša zvaigznājam, ko daudzi pazīst kā "Plejādes". Ar neapbruņotu aci šajā zvaigznājā ir 6 zvaigznes, kuras redzam arī uz uzņēmuma logo, tikai tās nav saliktas kopā kā zvaigznājs. Lielā zvaigzne simbolizē Fuji Heavy Industries, un piecas mazākās zvaigznes norāda piecus uzņēmumus, kas apvienojās, izveidojot FHI. Subaru logotips sastāv no ovāla metāla gredzena, metāliskām zvaigznēm un zila fona ap zvaigznēm.
Slavenais Ferrari simbols ir zirgs uz dzeltena fona, parasti ar burtiem "S" un "F" apzīmē "Scuderia Ferrari". Emblēmas augšpusē ir balta, zaļa un sarkana svītra, kas simbolizē Itālijas nacionālās krāsas.
Ferrari logotips parādījās, pateicoties slavenajam itāļu gaisa spēku pilotam Frančesko Barakam Pirmā pasaules kara laikā. Viņa lidmašīnas sānos atradās neapmierināts zirgs, kas galu galā kļuva par Ferrari emblēmas pamatu.
Tesla logotips atgādina elektromotoru ar tā šķērsgriezuma formu, kas attēlo vienu no stabiem, kas izvirzīti no rotora, un otru līniju augšpusē, kas attēlo tajā esošās daļas. Teslas logotips ir vienkāršs, taču tam ir arī radoša iezīme. Mērķis bija, lai šī uzņēmuma nosaukums, zīmola, tēls un elektroenerģijas efektivitātes simbols atspoguļotos visos aspektos no krāsu izvēles visā uzņēmuma zīmola stratēģijā. Gludais, bet jaudīgais dizains liek viņiem atšķirties kā ekspertiem, strādājot ar elektriskajām automašīnām, vienlaikus saglabājot profesionalitāti.
Alfa Romeo logotips ir mūsdienu noslēpums, saglabājot dažus no saviem senajiem simboliem. Krusts vienā pusē apzīmē Milānas pašvaldību, un Visconti Serpent apzīmē Viskonti ģimeni, savukārt citas daļas joprojām ir noslēpumā. Zīmola logotips ir elegants, vienkāršs aplis. Pelēkā krāsa un forma padara to modernu, vienlaikus saglabājot klasiskās saknes - kaut ko, kas nekad neiziet no modes! Kad inženieris Nikola Romeo 1915. gadā pārņēma uzņēmumu, viņš pievienoja savu vārdu Alfas ikoniskajai emblēmai. Šīs vienkāršās izmaiņas radīja ne tikai jaunu logotipu, bet arī uzlaboja mārketinga stratēģijas, kas palīdzēja viņiem kļūt par vienu no Itālijas ikoniskākajiem zīmoliem mūsdienās!
Iedvesma ir smelta no trijžubura, ko Poseidons turēja Boloņas Fontana de Nettuno skulptūrā. Šajā pilsētā atradās Maserati ģimenes un uzņēmuma pirmā galvenā mītne pirms pārcelšanās uz Modenu, kas ir arī viņu dzimtene Itālija. 2020. gadā logotips tika atkārtoti pārveidots. Šoreiz tā ir pāreja no pelēkās krāsu paletes uz melnbaltu un izmaina trijžuburi tā, lai būtu garākas, asākas līnijas, lai tās būtu modernākas, vienlaikus saglabājot veco šarmu.
Porsche logotipa saknes meklējamas Štutgartē, Vācijā. Zirgs pilsētas ģerbonī attēlo zirgaudzētavu, uz kuras tika uzcelta pilsēta. Ragi un melnas/sarkanas svītras uz citādi zelta fona, kas ir pielāgots no Virtembergas zīmoga brīvās tautas štata. Elegants zirgs ieņem centrālo vietu kā galvenais elements, kura spēkus simbolizē ātrums vai spēks atkarībā no tā, kā jūs skatāties uz lietām.
Aplis aiz vārda “Nissan” nav tikai klasisks attēls tam, ko jūs varētu atrast uz jebkuras automašīnas logotipa, tas simbolizē arī uzlecošu sauli, ko var uzskatīt gan par veiksmi, gan labklājību! Nissan simbolam ir līdzīgs stils uzņēmuma māsas zīmolam Datsun. Jaunais Nissan logotips ir gluda un moderna emblēma, kas veidota tā, lai tā izskatītos kā uzņēmuma ikoniskā emblēma, taču ar atjauninātu stilu. Tajā ir divas arkas, kas veido apli.
Šī zīmola emblēma ir dibinātāju dzimtas ģerboņu kombinācija: Iwasaki ģints (trīs dimanti) un Tosa ģints (trīs ozola lapas aug no viena punkta). Nosaukums Mitsubishi sastāv no diviem japāņu nosaukumiem: Mitsu un Hishi. Mitsu japāņu valodā nozīmē trīs. Vārds Hishi tiek tulkots kā kastanis, ūdens rieksts, un to izmanto, lai apzīmētu dimanta formu. Jāpiebilst viens fakts – šī uzņēmuma logo nekad nav mainījies un ir neskarts līdz pat šai dienai.
1988. gadā tika izstrādāta Lexus emblēma. Tas ir vienkāršs, bet gluds ovāls ar “L” iekšpusē un kopš tā laika nav daudz mainījies! Uzņēmums norāda, ka tā emblēma palīdz simbolizēt tā transportlīdzekļu gludās, noapaļotās formas un aerodinamiskās īpašības. Lexus logotipa elegantais un izsmalcinātais burts “L” ir izpildīts slīprakstā pielāgotā šriftā ar gludām, treknām līnijām, kas atspoguļo tā mūsdienīgumu. Nosaukuma zīmei ir apjoms, jo tā virspusē ir sudrabaini pelēkā krāsā, vienlaikus saglabājot vienkāršību, tas rada asu, bet smalku izskatu, novietojot to pret automašīnu virsbūvi.
Šai japāņu grupai ir visismalcinātākā logotipa vēsture no jebkuras japāņu automašīnas. Evolūcijas gadu laikā logotips ir mainījies vairāk nekā vienu reizi. Logotips simbolizē gan burtu "M", gan spārnus, ko dizaineri vienmēr ir centušies ievietot iepriekšējos logotipos. Saskaņā ar leģendu, hromēti spārni aplī nozīmē lidojumu uz panākumiem. 1997. gadā tika izveidots jauns, pavisam cits logo dizains. Uzņēmuma vadībai tas patika, un viņi joprojām demonstrē automašīnas līdz šai dienai. Tiesa, par uz tā attēloto putnu ir nelielas domstarpības. Daži saka, ka tā ir kaija, bet citi saka, ka tā ir pūce.
Pašreizējā Opel logotipā ir zibens caurdurts burts "O" (dibinātāja uzvārda pirmais burts), kas simbolizē pilnību. Pirmajā Opel logotipā bija burti "A" un "O". A bija bronzā, bet O saglabāja savu tradicionālo sarkano krāsu. Vārds Blitz (tulkojumā no vācu valodas - zibens, ātrs) pirmo reizi parādījās uz Adam Opel velosipēdiem un šujmašīnām 1890. gadā (tajā laikā uzņēmums vēl neražoja automašīnas).
Hyundai izstrādes laikā gandrīz nav mainījis savu logotipu. Lai gan lielākajai daļai cilvēku Hyundai logotips var izskatīties tikai kā stilizēts burts “H”, tam ir arī slepena nozīme: attēls ar diviem cilvēkiem, kas sarokojas, ir ikonisks biznesa un klienta attiecību attēlojums. Viena persona šajā saliktajā attēlā pārstāv uzņēmumu, bet cita persona ir tipisks klients, kurš tikko no viņiem kaut ko iegādājies; viņu apmaiņa parāda, cik uzticamas un apmierinātas jūtas abas puses.
Zviedru uzņēmums kopš 1927. gada ir mainījis 6 logotipa versijas, pēdējā versija tika izlaista 2014. Dizainers Helmer MasOlle nāca klajā ar ideju pastiprināt zīmolu uz radiatora ar slīpu metāla sloksni, kas raksturīga Volvo automašīnām. Līdz 2006. gadam VOLVO vārds tika vienkārši attēlots uz korporatīvās automašīnas radiatora režģa. Mūsdienās uzņēmums izmanto simbolu, ko daudzi jauc ar vīrieša simbolu dažos simboliskos veidos. Skandināvu, ķeltu, vēdu, āriešu mitoloģijās šāds simbols nozīmē dzelzi, kalēju un drosmi. Tāpēc šāds dīvains simbols mūsu mentalitātei sāka apzīmēt labākās automašīnas no Ziemeļeiropas.
Slavenākā japāņu automašīnu marka tika nosaukta par godu vienam no dibinātājiem - Toyoda. Uzņēmuma logotips ir pavisam vienkāršs – tas simbolizē Visumu, apvienojot trīs gredzenus no dažādiem leņķiem. Šīs elipses simbolizē klientu un Toyota produktu savienību. Fona telpa atspoguļo Toyota tehnoloģiskos sasniegumus un neierobežotās iespējas.
BMW zīmols apzīmē Bayerische MotorenWerke. Tiek uzskatīts, ka BMW emblēma ir stilizēts rotējošas lidmašīnas propellera attēls. Bet patiesībā Bavārijas karogs tika izmantots par BMW logotipa pamatu (kā to interpretēja National Geographic). BMW dibināja Karls Frīdrihs Rapē 1913. gadā Bavārijas štatā Flugmaschinenfabrik lidmašīnu rūpnīcā. Sākotnēji uzņēmums ražoja lidmašīnu dzinējus. 1923. gadā BMW izlaida savu pirmo motociklu. Vēlāk, 1929. gadā, tika izlaista pirmā automašīna ar nosaukumu Dixi.
"Tautas auto" (tulkojumā no vācu valodas) ieguva emblēmu no diviem sava nosaukuma iniciāļiem - burta "V" virs burta "W". Atjautīgā šo burtu kombinācija logotipā ir radījusi pasaulē populāru zīmolu.
Laikā no 2012. līdz 2020. gadam logotips tika ražots 3D formātā. Tomēr 2019. gada septembrī uzņēmums Frankfurtes auto izstādē prezentēja jaunu zīmola logotipu. Logotipa galvenie elementi palika nemainīgi. Dizaineri no tā noņēma trīsdimensiju dizainu un padarīja līnijas skaidrākas.
Valdes loceklis Jirgens Stekmens sacīja, ka atjauninātais zīmola dizains Volkswagen ievadīs jaunā ērā. Līdz ar jauno ēru uzņēmums, šķiet, domā par elektromobiļa radīšanas laikmetu.
Divi uzņēmēji vēlējās mainīt pasauli ar saviem izgudrojumiem. 1890. gadā Gotlijs Deimlers nodibināja DMG, bet Kārlis Benss izveidoja uzņēmumu Benz&Cie. Kad abi uzņēmumi 1926. gadā apvienojās, tā kļuva par Daimler-Benz AG. Benz & Cie logotips tagad ir pazīstams kā "Lauru vainags", un DMG pieņēma jaunu zvaigzni kā savu simbolu. Abu uzņēmumu apvienošanās rezultātā tika izveidots jauns logotips, kas apvienoja to zvaigžņu un lauru vainagus vienā. Trīsstaru zvaigzne mainījās no zelta uz sudrabu. Tam vienmēr bija viena nozīme: Daimler dzinēju dominēšana uz sauszemes un jūrā, kā arī gaisā.
Šī senā zīmola logotips, iespējams, ir vienkāršākais Amerikas automobiļu pasaulē. Vārds "Ford" uz zila fona. Zilā krāsa Ford logotipā simbolizē uzņēmuma spēku, izcilību un grāciju, bet baltā krāsa simbolizē cēlumu, eleganci un tīrību. Ford logotipa vēsture ir ievērojama ar tā stabilitāti: izņemot sākotnējo periodu, simbols nekad nav mainījies līdz nepazīšanai. Viņam vienmēr ir bijis īpašs rokraksts, minimālisms un atturība.
Labi padarīts darbs First Design Studio komanda un paldies par lielisko servisu un izcilo kvalitāti!
Esmu saņēmusi daudz komplimentu par mūsu metāla vizītkartēm.
Dizains ir izcils. Kopš tā laika es jūs vienmēr iesaku saviem partneriem.
Viennozīmīgi līderi šajā nozarē.
Ieteicams ikvienam kuri vēlas iegūt kreatīvas kartes.
Liels paldies par šo lielisko risinājumu. :)
kā arī lojalitātes kartes. Augsti ieteicams uzņēmums!
„First Design Studio” ir reklāmas aģentūra ar vairāk kā 12 gadu pieredzi, kas spēj īstenot Jūsu ideju un izveidot stabilu koncepciju Jūsu uzņēmuma atpazīstamībai. Mūsu komandā ir grafiskie dizaineri ar starptautisku pieredzi, mārketinga speciālisti un web izstrādātāji, kas nodrošinās labāko rezultātu Jūsu uzņēmumam.
Matīsa iela 78a - 204 kab., Rīga
Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.
WHATSAPP: +371 27667550